onsdag 2 december 2009

Jag blir lessen...

..på allvar nu!!
Jag bloggar inte för att skaffa ovänner....den som gör det har enligt mej en skruv lös!! Jag vill med mitt bloggande få en å annan att lee...så,le nu!! ;0)
Nu har jag bestämt mej för att "låsa" min blogg,vilket är skittrist...för jag VILL att alla som vill,och i min fantasi vill ju ALLA, ska kunna komma in å kika när man har lust!!!
Jag blir jätteglad,som ett barn på julafton över mysiga kommentarer som jag får,eller när man träffar någon ute som säger att dom läser min blogg så tindrar mina blå...
Men detta får mej på riktigt pissigt humör...& den som känner mej,vet att en pissig Anna är lika kul som magsjuka...om inte värre!!!


Nu är den iallafall låst..får se om jag öppnar snart igen,för ALLA (mina miljoner)läsare ska inte behöva drabbas för att någon inte låter mej va ifred....
Må så gott....nu ska jag ta 100 djupa andetag å försöka lugna mej....

Japp...då har jag lugnat mej i 5 minuter å inser då att INGEN ska få sparka mej när jag redan ligger....Så nu öppnar jag igen...
Beslusångest KAN man lida av....fråga mej ...jag vet!!!

6 kommentarer:

  1. Va??? Vad har hänt? Kan jag få lösenord?
    Mail till gafflan@live.se för jag är på jobbet.

    SvaraRadera
  2. Det e verkligen jätte tråkigt att det finns såna människor! Jag vet!!! Fega stackare som inte vågar stå för vad som skriver! Din blogg får i alla fall mig att le o skratta många gånger!! Även att jag e dålig på att kommentera.... men jag e inne flera gånger i veckan o läser :) Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Bruttan.. YOU`RE THE BEST OF ALL TIMES <3
    Stark, stående och ett spöke i busken .. hahha
    Pöss pöss

    SvaraRadera
  4. Detta är första gången som jag kommenterar någonting. Men jag kände att jag var tvungen! Jag fattar verkligen inte vad det är för fel ibland på personer som lägger ner en massa energi för att gå in på andras bloggar, kopiera vissa bitar av ett inlägg för att sedan sitta o pussla ihop en sörja som sedan ska läggas in under deras egen blogg?!?!?! Har man verkligen inget vettigare för sig så tycker jag kanske inte att man ska blogga överhuvudtaget. Bloggningen måste väl ändå vara ett sätt förmedla saker o ting ur sitt eget liv o sina egna funderingar, INTE om vad andra har skrivit eller inte. Jag fattar inte varför vissa inte kan låta andra ha en åsikt utan att de tror sig ha sig rätten att tala om för den personen om det är rätt eller fel. Vem är DU att bestämma vad vi andra tycker o tänker!!! Jag hade kunna fortsatt att skriva hur mycket som helst om detta men känner att jag vill lämna plats för andras kommentarer också. Avslutningsvis vill jag iaf uppmuntra till fortsatt skrivande och du har min fulla förståelse för om du väljer att låsa din blogg.

    SvaraRadera
  5. Anna! Jag ler! :-) Strunta i det. Du vet att man kan stämma personer för ärekränkning va? Datorn är ju smart nog att veta när du skrev dina inlägg...även din host, dokumenterar detta. Så också personen som kopierar dig..
    Alla kontroversiella bloggar får "fans" efter sig...se på blondin-Bella, hon är trots allt en av Sveriges mest lästa/ framgångsrika bloggar...så sörpla dig! Stalkers är ett bevis på framgång...;-)
    Kram, Eva B.

    SvaraRadera
  6. TACK ALLA!!!
    Jag suger åt mej som en swamp!!!
    Pöss Anna

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!