tisdag 1 december 2009

Lite besviken....

...kåljoxen hade inte alls den effekten jag hade väntat mej...,eller hoppats på!!
Så jag lagar det till middag hemma idag...bara för att det är så gott!!! Och bara för att det kan låte lite buskul ikväll....

Jaha,då har viktväktarna tagit över mitt liv....började igår,är alltså bara i början på andra dagen...& håller redan på att svälta ihjäl....
Men jag MÅSTE!! Bara att inse,allting handlar ju om att äta rätt!!
Och jag VA ju så duktig,men någonting hände??? Ojdå....
Så nu ska jag kämpa igen,fast inte med lika många kilon denna gång!!
Så nu räknar jag points,säkert en gammal viktväktarmetod idag,men den funkade sist & jag är för snål för att lägga pengar på nytt!!! Så nu kör vi!!!
Härligt,jag är motiverad till MAX!!!!!!

Men jag står fortfarande fast vid att det värsta man kan höra när man är godissugen är...-ta en frukt...
Då är jag beredd att döda.....frukt..HALLÅ??!! Då vill jag ha en (stor) chokladbit,helst med nötter, som bara kan ligga å smälta alles av sej själv på tungan....inget jäkla äpple som jag måste sitta och bita i....eller en halvmosig banan...nix,ge mej en choklad,då blir jag lycklig!!!

Jaha....nu blev det lååångt till lördag helt plötsligt!!??
Och då ska jag äta grönsaker m dipp....tror jag!!!
Jag ska va duktig....har jag bestämt!!!

2 kommentarer:

  1. Jag har dageneftereffetkt på kålen, varit på toa och gjort nr 2 ett antal gånger innan jag gick till jobbet. Skitbra (hahahah vad jag är rolig).
    Ha det!

    SvaraRadera
  2. Ojdå...då kan det asså bli katastrof om jag käkar det idag med??!! Jaja....fisa e gött!! ;0)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!