fredag 11 december 2009

JULBORD...

På Bohus-Malmön ikväll!!
Och jag hoppas att tiden dit går fort!!
För nu är jag hungrig!!
Jag längtar efter köttbullar,prinskorv,julskinka,brysslar,Janson,sill,ägg...
Nu blev jag inte mindre hungrig...

Ska nog ta och damsuga och försöka skingra mina tankar...
som just nu befinner sej på efterätten och julgodiset...

Som sagt...jag är hungrig!!!!!
Ha en skön fredagskväll!!!
Ska bli spännande & se vem som kammar hem årets Idol!!
Calle..eller Eric...spelar roll, gummiboll...men grattis till den som vinner!!!

2 kommentarer:

  1. Är du full av prinskorvar idag då? (lördag)
    Fanns det Ris á la malta? Jag älskar det och sparar mig alltid för att kunna knöka ner så mycket efterätt och godis som möjligt. :)

    SvaraRadera
  2. Japp...idag ser jag ut som en prinskorv....de va supergott!! Det enda som jag saknade va brysslar...men det kanske va tur för gubben att det inga fanns....???
    Å Ris a´la malta fanns...å oavsett hur mycket mat jag proppat i mej,så finns det alltid plats för efterrätt...Visst e d märkligt!!?? ;0)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!