onsdag 16 december 2009

Jag behövde..

..komma ut!!!
Frisk kall luft!!
Rensa tankar, promenera av mej ilska!!

*Pust...det var så skönt!!*
När jag blir arg så blir jag så förbannat jäkla arg..säger/agerar innan jag tänker!!!
Jag har nu vid min UNGA ålder lärt mej att behärska mej, och det ska både jag och min omgivning vara tacksamma för!!
Jag är inte kul när jag blir arg!!
Jag vet det!!

Jag är fortfarande arg, men det är nog mest sårad stolthet!!!
Jag vill inte va en elak hemsk människa, jag vill inte att andra människor ska ha den uppfattningen om mej!!
Och definitivt inte ha en anledning till att tycka så..
Man få ju ont i hela hjärtat......

Plötsligt blev idag...en jobbig dag!!!






3 kommentarer:

  1. En som tycker om hård äppelkaka:.-) haha16 december 2009 kl. 17:56

    Är ragata kristi igån? Slå dövöra te å skit i de. DU e så mycket BÄTTRE än henne. Hon vill bara att folk ska gaffla tebaka de e de hon lever på... Du VINNER:-)

    SvaraRadera
  2. Men? Vad har hänt Anna? :(
    Du kan alltid maila.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Gafflan....jag mailade dej på studs!//A

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!