tisdag 8 december 2009

Det har hänt nått!!??



Med min dator...den tvärdog!!

Kan det va nått fel på datorn eller användaren?
Jag vill bara att det ska funka, gör det inte det,byter jag plats å knappar på sonens istället!!
Jag kan ju inte fixa ett datafel!! Bara att inse!!
Och ringer jag gubben, som kan fixa en dator medans han sover så fattar jag ännu mindre...ser du den gröna knappen frågar han...och plötsligt är jag färgblind!!!
Där det står...blablabla...då blev jag ordblind åxå, bara sådär!!

Näpp, jag sparar det helt åt honom, så han har att göra när han kommer hem.....OJ,va jag blir poppis nu!!
Men man ska ju kompitera varann i ett förhållande har jag hört!!
Så medans han fixar datan som han är bra på...så kan jag slappa,som jag är bra på!!! Jag skulle till och med kunna slappa för honom också!!!

Nu har jag tre nätter framför mej!!
Och huset nedanför borrar bergvärme...Grattis till mej!!
Det är så skönt och framför allt lätt att somna när hela huset bullrar,skakar,och nästan fräser!!! Härligt!!
Kan bara hoppas att dom hittar värmen illa kvickt!!!

Nu ska jag fixa lite kvällsmat åt mina grabbs!!
Sen ska jag koppla på charmen och få min dator fixad!!
Undrar om det har nån effekt...återstår att se!!!

Ha en härlig tisdagkväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!