torsdag 3 december 2009

Kom på en sak...

...att jag är så tacksam för att jag inte behöver vara elak mot andra för att själv må bra!! Tänk själva,va jobbigt det skulle va!!
Att behöva tänka ut,hitta nått att reta sej på, bli arg,sur över...slösa massa enegi på!!?? Nej det finns bättre saker att bry sej om!!
Att hata är verkligen brist på fantasi!!

Och att till slut bli helt ensam i världen utan en enda vän, bara på grund av att inte acceptera andra eller låta andra va ifred...ja,då har man MISSlyckats!! På allvar!!
Tacka vet ja, snälla goa människor..som förgyller min vardag!
Som min familj,mina vänner,mina arbetskamrater...ja,dom som får mej att må bra helt enkelt!!!

Tänkvärt!! Som fler borde ägna sej åt!!

Ha en skön torsdagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!