onsdag 2 september 2009

Tjohooooo....

Här kommer ett inlägg från en pigg.....möjligtvis övertrött....Anna!!!
Känner mej på ett mysko humör...glad,full i bus...& seg i kolan.
+ på ett jäkelhumör...ni,vet när man känner för att "röra om i grytan"....hehehe, jag lovar att hornen är på väg,har bara inte spruckit fram än!!
Vi får väl se vart denna dagen slutar!!!
Just det ja....haha,vi har intro på jobbet inatt.....den kan ju bli spännande!!!
HON kommer INTE att få det lätt!!! MÅSTE hitta på nått kul bus.....förslag någon??
Näädå, jag ska va snäll, jag ska lära henne allt jag kan!!! Även fast hon anser sej full-lärd......;0)


Kom hem igår,efter att ha vart hos min kära svägerska sen i söndags....ooops,nu lät jag göragammal....men ialla fall, jag har haft det görbra!!! Har myst med liten, haft härligt sällskap, & vart å shoppat TVÅ dar i sträck!!!! Im in heaven!!!!

Har ju även träffat tvillingsvägerskan + hennes två tjejer såklart!!! Dom två känns som mina syrrer...KAN ju va för att dom va ....hm....TOLV år, när jag å deras bror blev VI. Och barnen är ljuvliga!!! Måste ju få säga att "tant Anna" blev sådär barnsligt mallig när liten T kommer,tar mej i handen..å säger "Pom Nanna!!!"
Japp,snabb som en gepard...hoppar man från stolen,& fråga vart den lilla ska gå!!
Tänk va underbart....när den lilla handen kommer....ååå!!!!
Fast EN sak hade jag nog glömt...eller förträngt....och det är att när barnen är i den åldern som C är i....vaknar & väcker tuppen!!! Jag är ju rätt bekväm av mej nu när mina egna grabbar är stora!!! Så när klockan var runt 14 på dagen...så hade jag gjort ett helt dagspass!!! Och jäääsp va trött jag va när kvällen kom!!!

Men va spelar det för roll att gå upp tidigt...när man möts av ett stort leende och en liten i pyamas.....så mysigt!!!

Nu är jag i alla fall på plats hemma igen!!! Och har precis vart & hämtat min store grabb från bussen.....han kom äntligen hem från Kvartsita!!! Känns som det var en hel evighet sen mammas store drog iväg....& jag har saknat han!!! Massor!!!
Nu ska jag fixa lite fika till honom....och sen ska utfrågningen börja.....om hur resan vart!!! Nyfiken??? JAG???? Nähää...........;0)
Bajbaj....vi höres!!!
Kramis



1 kommentar:

  1. Åh! Kvartsita! DET var roligt!! (och sisådär 20 år sedan, hemska tanke!!) Så ungarna får fortfarande åka iväg med det gamla skolskeppet!!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!