tisdag 29 september 2009

NEEEEJ!!!

ATTANS!!!!! Jag har vattnat min dator, med ett STORT glas vatten......
Det var ju naturligtvis inte med flit, utan jag hade bjudit in datorn som frukost-sällskap, när jag plötsligt av en okänd anledning får ett mega-ryck, puttar till glaset och ser i sloooowmotion...hur bordet blir dränkt...något som känns som en spann med vatten landar.....
Poff, rätt ner i tangentbordet. Kan man ha sån otur?? Det är inte sant.
Så nu har den blivit blåst med hårtork i snart en halvtimma....men när jag skulle testa om det funkade, så bläddrade den mellan sidor som en total galning....
MIN DATOR...min fina lilla lappatoppa.....
Just nu har jag en klump i magen, VAD ska hända med min kära vän??

Hur som helst så får jag tid att sörja, om nu min fina vän gjort sitt...*snyft*
Jag är nämligen långledig!!! Och det ska bli sådär löjligt skönt!!!
TUR att det är matriella ting, det går ju åtminstonde att ersätta!!
Men det var lite trist...det var det!!

Lånar för tillfället makens dator, & kan tala om att jag INTE har vatten i närheten. Aj, va klantig jag känner mej!!

Nä, nu ska jag sluta elta, ska försöka i alla fall 5 minuter!!
Ska nog ta mej em promenad i solskenet och fötränga eländet...

På återseende!!

En blöt puss....

Anna (har ju inte ens mina bilder här....*gråter en skvätt*)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!