lördag 26 september 2009

Inte bara jag...






...som blir äldre!!! Och det känns ju himla bra!!
Denna vecka har två av våra busfrön i familjen fyllt år, makens systerdotter blev två år ,GRATTIS Tinne!!!! Och brorsans grabb blev ett år, GRATTIS Pellefisen!!!
Och givetvis krockade kalasen idag. Så vi beslöt oss för att stanna hemma i Hunnebo, för jag har jobb-helg, och dygnets timmar räcker ibland inte till för allt man vill göra.
Men vi får kalasa tillsammans en annan dag istället! Då kan man verkligen umgås också, vilket inte är så lätt på ett större kalas där alla dyker upp.

Så idag har jag ätit tårta, vilket kan få min mage i uppror, eftersom jag är laktosintollerant. Kan bli en spännande natt för mina stackars jobbarkompisar....ett-två-gasmask-på!! ;0)

Känner mej lite halvskum i kroppen, kan tänkas att en förkylning är på ingång. Skulle inte bli ett dugg förvånad eftersom både en grabb + maken har haft det här hemma. Maken har nyst så jag har fått tinitus.....Ett plötsligt skri+ett tjjoohooo...i en skala som jag inte trodde fanns.....
Vi får väl se vart detta leder till. Det som är jobbigt innan det bryter ut, är att man (iallafall jag) blir så himla trött, vilket är lite småjobbigt när man jobbar natt!!!
Är man inte koma innan så hjälper den tiden på dygnet till ganska bra!!

Har suttit vid datorn en stund och surfat runt bland kläder....
Och nu är det ett mode som passar mej!!! Jeans-tightsen + ett linne & oversize-topp ...mmm, skulle kunna göra slut på en rätt stor peng, utan problem!!
Fast mitt samvete gör att jag inte har beställt något....ÄN!!!
Lider ju av lite lätt beslutsångest också....så jag får fundera en stund.

Nu ska jag vårda min skalledunk en stund, innan jag ska iväg till jobbet....
Hoppas ni har en bra dag, och en fortsatt trevlig helg!!!!
Må så gott!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!