torsdag 17 september 2009

Nyfiken i en struuuut!



Jag imponeras av människor, unga människor, som vågar satsa på vad dom tror på!! Idag öppnar en butik i Kungshamn BlueBriggen med ny ägare, en ung tjej som vågar satsa!!! ALL lycka till henne!!!
Själv har jag 1000 ideer,men är ett riktigt FEGsnöre!!! Så jag får sitta hemma i min friggebod & drömma!!
Ska i allafall ta en tur till Kungshamn & spana sen!!! Kan ju finnas saker med mitt namn på,utan att jag ens vet om det!!! Spännande!!!! Suger i shoppingtarmen.....

Vaknade för en stund sen....har gjort mina tre nätter för den här gången, ledig tills på söndag. Känner mej i dvala...lite stel i kroppen,lite skalledunk, och på ett, tja,helt okej efter-tre-nätters-jobb humör!!! Så detta ska nog funka!!
Lite mat imagen å en dusch,så är jag "fit for fight"!!!

Näpp...här kan jag bara inte sitta,när jag vill komma iväg!!! Så,så, res på sej nu!!
Ha en bra da, och ni som bor i närheten, ta en sväng till Kungshamn idag & ge en våglig tjej lite uppmärksamhet...ni kanske blir ägare till en ny snygg tröja om ni har tur..det är ju aldrig fel!!!

Bamsekläm




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!