tisdag 15 september 2009

Käftsmäll....

Jag bestämde mej för att sopa bort skiten som ramlat ner hos mej.....bara för att!!
Nog för att jag BAD om kommentarer här på bloggen för ett tag sen.....
MEN att det fanns dom som tar sej friheten att tala om för mej vad jag är för en person.......verkligen skulle kommentera,hade jag inte trott!!

Att knalla in på en blogg & läsa, gör i allafall jag, för att jag tycker det är både intressant & spännande...+ att jag är lite nyfiken av naturen. Inget fel i det,kan jag tycka...
Men att knalla in för att lägga taskiga kommentarer som sårar...DÅ undrar man ju hur människan ifråga mår!!!!


PLUS att dom har mage att fråga varför jag inte publicerar deras kommentarer...ja UNDRA varför??!!!
Jättekul att visa att andra människor tycker att jag e totalt urbota korkad.....
Jag vet inte om det är EN eller flera som kommenterar, för fanskapet är ju anonymt....ooops,sorry. Den härliga människan med sina genomtänkta ordval vill inte visa sitt jag.....

Jag tar kritik, men jag skyltar inte med den...är MITT svar på den frågan!!!

Nu kanske det är dax att att säga att jag tar gärna imot kommentarer, BÅDE positiva & negativa......men vill ni kasta skit??!! Så skriv och skicka till nån som bryr sej!!! TACK!!!


Ni andra, tack för att ni finns...det är ju ni som gör det värt att fortsätta!!!
Idag var ingen bra dag att läsa kommentarer för mej,har jobbat en natt, har två kvar...vilket betyder att jag har lätt att ta till morren...grrr!!!
Men för allas trevnad så ska jag sluta gnälla här & NU!!!
Må så gott!!!!

Kram




3 kommentarer:

  1. Skickar dig en stor tröste-kram!
    Din blogg lättar upp dagen för de flesta som läser den - är jag HELT säker på!

    Slösa inget av din fantastiska energi på sådana kommentarer!

    Emma

    SvaraRadera
  2. Varför finns det människor som alltid ska vara sådana idioter? Om man nu inte tycker om den personen som bloggar så kan man ju skita i att läsa den eller hur...? Det skulle ju vara tråkigt om du skulle behöva låsa din blogg och bara ha inbjudna läsare! Stå på dig Anna för jag vill fortsätta att läsa din blog.(gnäll så mycket du vill)
    Ha det bäst!
    Fru Walfridsson

    SvaraRadera
  3. hej Anna! du har alltid möjligheten att kolla Ip-adressen till alla som besöker din blogg, spara den å kolla upp den, googla ip-adress å du får lite info om vart å vem som innehar det.... Om påhoppen fortsätter vill säga...
    kramar Johanna och Yvonne

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!