onsdag 9 september 2009

Vill allra först säga....





GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTASTE LINUS PÅ 14-ÅRSDAGEN!
Tänk att för snart 14 år sen (11.24) kom det en liten, liten prins till oss...3570g & 49 cm lång.Jag som hade haft så mycket halsbränna & trott på alla teorier om mycket hår...väntade mej nästan en ap-unge....fick en liten lintott med några stackars fjun på huvudet...dom vackraste fjun jag har sett!!!
Du var den finaste vi sett..och har fortsatt att va....

Du är en grabb som har ett stort hjärta och är den finaste man kan tänka sej!!!


Fast jag tycker synd om dej som är sjuk på din födelsedag!!!!! Trist...man ska försöka göra den så bra som möjligt!!!!

Du ska på äta HUR mycket äpplepaj med vaniljsås, som du bara kan!!!!

Och fixa en smarrig hemmabakad pizza med massa gott på ikväll när hela familjen är samlad!!!!!


Mamma ÄSKAR dej, det vet du

2 kommentarer:

  1. Grattis till "fjortisen"! Det är inte klokt vad tiden går fort! Det allra konstigaste är att man själv inte blir en dag äldre!;)
    Louise hälsar.
    Ha det bra!
    Fru Walfridsson

    SvaraRadera
  2. Tackar,tackar...säger Linus med ett leende!!!
    Han har preciis moffat i sej äpplepaj+några liter vaniljsås.....(lätt överdrivet)

    Jag funderar ibland på hur jag kunde få barn såååå tidigt...måste ju ha vart runt 10-15......heeelt otroligt....;0)

    //Anna

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!