fredag 18 september 2009

Det todde ni inte va??


Idag är jag mest imponerad av mej själv!!!
Vi hade bestämt oss för att köpa pizza till kvällsmat, fredag & allt!!
Och när min son ringde och frågade va vi ville ha,jag & Oscar......så beställde jag en sallad!!!! *ler stolt*


Fattar ni....en SALLAD??!! Jag tycker ju att det är supergott med sallad...fast jämfört med en pizza så är det som att sticka ut tungan i "regnväär".
Men jag kan ju inte sitta hemma och tycka/tro att alla kläder krymper i tvätten,& inte göra nått åt det!!!

Tänk om man ändå kunde köpa karaktär på burk..eller lösvikt!!
Jag hade behövt en påse varje vecka...för det är ungefär så långt min karaktär räcker..Börjar alltid på en måndag,dessa jäkla måndagar..funkar bra ända till fredag (om jag har tur) sen är det kört. Fredagsmys,lördagsgodis+söndagsångest.
Sen börjar man om på nytt,måndag morgon.

MÅSTE vara något som fattas på mej!!

Men denna helgen ska jag chocka kroppen!!! Ska bli härligt!!
Och nu har jag skrivit ner det..så nu borda jag ju skämmas på riktigt om jag bryter detta!!! Fast jag har väl inte ens vett på det!!



Har suttit och scrappat idag, hade faktiskt en beställning på ett kort. En tjej vars man fyller 50 år snart, skickade med lite kort på honom + familj och vad han gillar att göra...sen var det upp till bevis. Jag blev rätt nöjd själv, & då är det x-tra kul!! Har väldig prestationsångest, kan ofta göra 3-4 st olika för att jag inte blir riktigt nöjd, men i dag hade jag en riktigt bra dag, med massa ideér , vips så var kortet klart. Och nu har jag lämnat det ifrån mej till en tjej som var lika nöjd. = en bra dag!!




Nu börjar det kurra på allvar i kistan, haha, å tänk va förvånad maggen ska bli när det ramlar ner sallad å ingen fet pizza!!! Just nu är jag nöjd med mitt svåra beslut!!! Vilka problem man har..ja,ni hör, det är fruktansvärt!!



Kul att se dej förut P, tänk att jag hörde din ljuva stämma...annars hade jag ju aldrig vänt mej om!! Du e goo!! Kram på dej!!

Och kram på er andra också...dax att duka fram lite glas & bestick.



Pöss...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!