söndag 13 september 2009

Härliga helg,välkommen tebax!!


Denna helgen kan få upprepas i repris, som Dallas.....en himla massa gånger,om jag får bestämma!!!
Började bra igår, då jag och maken fick ett ryck...ska jag va helt ärlig,så är det jag som står för rycken, och maken rycks med!!
Då for vi till Göteborg ,Bäckebol= IKEA.....och det som ni vet mina kära läsare är ju ungefär lika bra som moccatårta!!!! Jaa, det är sant, jag nästan dregglar när jag hör namnet!!! MMmmmm!!!
Och det var bara jag och maken som drog,grabbarna grabbs var hemma, så då tog jag på sej dom långsamma skorna......och bara gick,gick & gick!!!
Det var underbart, ja alles underbart!!!
Inga märkvärdiga inköp, men en snygg "bra-att-ha-hylla" till gillestugan blev det i alla fall!! Att ha bakom soffan, med ni vet...."bra-att-ha-saker" på!!!
Kan betyda samla-skrot-hylla....men jag ska försöka låta bli....eller lära den manliga delen av familjen att låta bli. ;0)

Vi hade i alla fall en himla mysig dag, bara vi två!!
Som avslutades tillsammans med grabbsen hemma med tacos & en bra film!!

Så idag, när klockan var 10.30, så "ramlade" det in tre stycken scrap-sugna brudar!!! Och OJ, va vi har klippt,klistrat,funderat,tjötat, & tillverkat idag!!
En sån dag,skulle jag kunna tänka mej varje dag. Bara att få skapa, det är så fruktansvärt skoj!!!
Man lär sej så mycket av varandra, alla har ju olika smak,olika ideér och tankar på hur det ska se ut.....precis, hur det skulle se ut, kan det också bli ibland...Och det är verkligen guld värt att få ta del av andras tankar vad det gäller detta otroligt stora utbud av scrap!!!
Det värsta är bara att jag får aldrig nog.....(hej maken....jag VET att jag har mycket saker....)...men det finns ju så MYCKET mer!!!!
Skulle behöva ett extraknäck......
Vi satt i alla fall tills klockan blev 17.00 och skapade....& jag själv hade utan problem kunnat sitta kvar än!!!!
Måtte detta ha varit första gången av många!!! Jag längtar redan tills nästa gång!!!

Denna helgen får som sagt gärna tas i repris!!
Jag är helnöjd!!
Och det hoppas jag att ni andra är också!!!
Kramkalas...

2 kommentarer:

  1. Hallå där bruttan!!
    Jooo såååå kuuul!!! Ja d kan du lita på att detta va första gången av alla resten gånger vi ska träffas framöver (oj va invecklat d blev, ja men du fatta va ja mena). L tacka mig så mkt att hon fick komma me på detta, såå roligt.
    Tack,tack,tack för Annas friggebod!
    Vi ses ha d gött!
    Kramar Carro

    SvaraRadera
  2. Hmm ja vi tackar hela familjen för denna friggebod!! Tänk o få sitta o höra detta tjöt om vilket papper som ska vara här eller där, vilken plupp tycker ni ska vara där eller ska jag kanske testa denna... jag ni fattar va vi killar hade fått stått ut med :D. Så TACK för denna friggebod!
    Hälsningar: Mannen i huset med pojkar!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!