fredag 11 februari 2011

Vissa saker...

Hade jag klarat mej utan!!
Som min laktosintolerans..det fanns ju ingen semla me laktosfri grädde på begeriet!!?? Sorgligt!! Tragiskt...jävligt orättvist!!

Vissa saker skulle vart skönt att slippa höra...& se!!
Men är man på fel ställe vid fel tidpunkt så har man inte så mycket val.
Bara att försöka Gilla Läget å göra det bästa av situationen!!

Problemet med mej är...att jag trots mina snart 36 år, inte lärt mej att va tyst!!
Det har till och med blitt värre med åren..Är en såkallad glappkäft!! BigTime!
Take me - ore leave me!!

Fanns det ingen semla...får jag hålla till godo med hemmabakad kanelbulle!!
Smaklig fikastund!!

Usch-jag-har-jobb-helg-pössen

6 kommentarer:

  1. Man SKA stå på sig och säga vad man tycker!

    SvaraRadera
  2. Då var det väl bättre jag fick din laktosintolerans...jag som inte är så glad i semlor... ;))
    Fredagspössen!

    SvaraRadera
  3. ...dumma laktosen och gluten...toaspring på kvällen efter mumsiga trevliga fikastunden hos dig. Å förresten är det skitdumt att semlor är så goda att man man struntar i konsekvenserna. Tycker det hade varit bättre om dom var dåliga ;D
    Pöss

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis på födelsedagen! Pöss

    SvaraRadera
  5. Det lär vara nån som fyller år idag, måndag!? GRATTIS kram i så fall :-) KRAM!!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!