torsdag 3 februari 2011

Presentinköpet...


Som ägde rum igår var en mindre pers! Jag gillar INTE att va ute i sista minuten, men trodde någonstans att maken skulle komma med ett bra förslag till slut...men inget dök upp!!??

Själv led jag av ide´torka!


Så jag drog iväg..utan en enda tanke i skallen på VAD jag skulle titta efter!

Jo,en liten..Blu Ray-filmer-det skulle jag kolla efter. Han bara älskar film!! Men nää..fanns inte mycket att välja på och flertalet var banfilm. Hm.....tänka tänka...


Gick runt å snurrade överallt kändes det som. Ut å in i äffärer utan att köpa nått, in i nästa osv..så tröttsamt! Till slut tänkte jag att nää..jag "driterit"!!


Tog min lilla röda å satta autopiloten på HEM!

Och bara sådär..poff...helt plötsligt parkerade bilen utanför Sittymöbler i Brastad!! (hur nu i h*vete en möbelaffär kan överleva DÄR)


Så här blev det iallafall:

Sist vi (jag å mamma) var där så spanade jag in ett par så sketans snygga vägg-ljsusstakar!!

Dom skrek efter mej när jag gick...

Detta kom jag ihåg...konstigt va...


Mannen i mitt liv tar idag ytterligare ett ålderskliv!! GRATTIS!!!

Här får du ett par ljustakar som din fru vill ha!!! Jag e bara fööör omtänksam...
Pössen A

1 kommentar:

  1. Åh Anna vad snäll du é mot din lille man. Tänk vad glad han blev för ett par ljusstakar ;DD Jag tror bestämt att min lille gubbe ska få sig ett par nya fönsterlampor eller köksgardiner. Japp! Så får det bli ;-)
    Grattis till K-O!
    Pöss i pannan.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!