tisdag 1 februari 2011

Förvirrad???

Två mornar i sträck har jag vaknat av ett märkligt ljud!!
Ett plingande ljud som jag inte fattat var det kommer ifrån!!!??

Och igår hade jag jobbat natt då jag blev väckt klockan 11...Ingen bra tid!!
Alles för tidigt att stå upp...men åxå löjligt svårt att somna om!! Så vid 12 "orkade" jag inte ligga kvar mer...vilket resulterade i en mycket såsig mamma å fru igår kväll!! Såg iallafall början å slutat på en film...Inte illa!! (zzzzz)
Samma sak imorse, ja för en stund sen asså, Plingelingeling!!!!..upp, kolla mobilen,om den hamnat i målbrottet kanske...Näpp. Hemtelefonen var det inte heller!! Mysko!!

DÅ kom jag på....jag har ju min arbetskamrats mobil i jobbväskan!!!
Det är MONAS jävla telefon som väckt mej...å det betyder att det INTE ens är MEJ nån vill ha tag på!!! SURT!!

Pöss

1 kommentar:

  1. Sååå irriterande. Du får nog lämna tebax den där telefonen till Mona ;D
    Pössen.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!