tisdag 22 februari 2011

Tomat...en gurkbit..


Eller en torr jävla majskrok..det kvittar, bara jag fick TUGGA!!!!!!!


Herregudihimmelen va jag längtar efter att få tugga...jag stoppade ett tuggummi i mun för att försöka få bort den värsta abstinensen...men jag blev så bubblig i maggen så jag trodde jag skulle flyga till väders...Poff...lixom!


Asså , jag nästa slickade på tv-rutan igår när det var "Halv åtta hos mej".

Jag tror jag har blitt lite knäpp(are)...jag tänker bara på mat!! Vad som helst..jag skulle nog kunna äta lever idag...nja,kanske inte...DÅ är det kris!!


Bakade en sockerkaka som fastnade i formen skitform Och när jag skulle pilla loss sockerkakan ,så av ren reflex ,skulle jag såklart stoppa en bit i munnen...det finns ju en anledning till att jag ser ut som jag gör va..Men kom i sista stund på att jag INTE fick..BIG nono!! Den snuddade vid läppen..fatta hur jobbigt det va!? Crazy!!


Men för fem minuter sen blev jag tokigt glad å dansade ut i köket..

Jag kom på att min förra shake delade jag så jag skulle kunna dricka den i två omgångar...vilket jag glömt????? Men jag blev plötsligt så hungrig & det stämde lixom inte..Då kom jag på att min halva kakao-shake bara fanns där , till mej, bara mej!! LYCKA! Blanda med vatten schoff,schoff.

Färdig att dricka...sluuuurp...SLUT.


Guuud va jag vill tugga!!!!!!!!


Pöss...(obs, med mintsmak..)

1 kommentar:

  1. Mm. När jag pulvrade som mest så "tuggade" jag shaken bara för att få lite motstånd. Frächt? Nä men jag förstår vad du menar. Nästa vecka får du väl sätta tanden i något fast som bars eller så!?
    Gött va?
    Slickat något på teven idag då?
    Pössen mitt i pannan.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!