tisdag 8 februari 2011

Nydushad...

Nystaylad å alldeles, ja alldeles genomseg!!
Man tycker ju att efter ett antal timmars välbehövd sömn, så ska man vakna, va pigg å fräsch som en nyponros å redo för världen!!

Men det måste ha hänt nått på vägen dit...jag gick nog vilse!
För i min kropp bor ingen fräsch nyponros..snarare en gammal stinkande maskros!!
Känner mej som en åxå, en irriterande tröttsam sak som bara dyker upp där någon minst anar!
Och inget bekämpningsmedel i världen kan få mej att försvinna...jag är här , idag, för att jävlas...
Moooahahahaha....nä, nu lät jag sajko- sorry!!

En väldigt mysko sak hände mej för en stund sen..jag var ooootroligt sugen på nått , för ovanlighetens skull...gick ut i köket för att rota!! Som om nån hade "glömt" en stor smaskig chokladkaka där...mindre troligt..Gick därifrån med en BANAN?? WTF??

Det värsta någon kan säga till mej om jag e sugen är: Ta en frukt??!!
Jomenvisst ,tjena..å doppa i smält choklad å sockra först då eller???

Idag är en sån dag. Bananen hjälpte INTE kan jag säga!!
Om jag ändå hade ett eget, alles eget chokladträd på baksidan...

Chokladpössen..

4 kommentarer:

  1. Frukt ÄR INTE godis eller choklad men vet du vad jag hittade här hos mig i en låda? Hittade är väl fel ord för jag har själv lagt den där (i lördags), i alla fall, en HEL RULLE CENTER!! Den är slut nu ;D
    Pöss i pannan.

    SvaraRadera
  2. Vet du..jag blev inte ens avis!! Choklad me klet i är förstörd choklad-me dont like!! Men hoppas den smakade!!
    Pössen

    SvaraRadera
  3. Fast banan är ju ganska sött o ändå nyttigt...
    Inget dåligt samvete iallafall :-)

    SvaraRadera
  4. Konstigt, men hos mig hittar jag inga godsaker...
    Kan bero på att jag är gift med en spårhund som brukar ta "tabberas" på allt smarrigt.
    Inte ens ett papper att sniffa på lämnar han kvar... ;))
    Pösselipöss

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!