tisdag 1 februari 2011

Märkligt!!

Har en make som fyller år på torsdag. En make som aldrig har några som helst önskningar, han har allt han vill ha..han behöver inget..eller så säger han att nått vi köpte för flera vecker sen kan va hans present?? Allvarligt talat...??? HUR går detta till??

Om två veckor är det MIN födelsedga..å jag kan komma på preciiis hur många önskningar som helst!! DET betyder ju inte att jag inte är nöjd med det jag redan har...Utan att det ALLTID är kuligt me nått nytt!!

Säger jag " Nä, men du behöver inte köpa nått"...när maken frågar..Så ljuger jag!!
Sen handlar det inte om VAD jag får..eller VAD det kostar!! Absolut inte!!
Det är själva tanken!!

Och det är ju alltid roligt att uppfylla en önskning!! Därför frågar jag min man VAD han vill ha!!


Men det klart...han har ju MEJ...inte undra på att han är nöjd!!
*ler & nickar nöjt!!*

Pössen

3 kommentarer:

Ja, va kul!! Skriv nått!!