måndag 14 februari 2011

Hur ???


Kunde dom veta?? Alles lagom tills jag blev ett helt år äldre kom det ett paket med smink på posten!! Jaaa, jag har själv beställt det..men bara häromdagen så jag väntade mej inte att få det redan idag!!??


Nu kan jag ju dölja varenda rynka som kom med denna åldern!! Perfekt!

Shit va snygg jag ska bli!!


Knalla in å kika på sidan...den e super!! e.l.f.


Nu skulle jag bara behöva gå en kurs å lära mej fixa en shysst make åxå, det vore ju toppen!!

Eller så jag jag som jag brukar...kletar dit där jag tycker att det behövs...typ OverAlles!!


Hat pent!!

Kläm A.


1 kommentar:

  1. Skulle också behöva lära mig att sminka ett rynkigt kärringfejs så att det ser mindre rynkigt ut...eller nä, jag är nog utom all räddning det enda är väl att göra stora ansiktslyftet och botoxa sig all over typ ;D
    Pössen.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!