söndag 6 februari 2011

Me myself and ....

den andra konstiga kvinna som beslutat att bosätta sej i min kropp!!

Plötsligt (snart) 36 år gammal har jag börjat GILLA att baka??
Vart kom detta ifrån..kommer det med åldern??

Inte undra på att jag har problem med vikten..när det har flyttat in en till i min kropp...nog för att jag gilla henne..för att inte tala om mina grabbar...
Dom har inte ätit så mycket nybakat bröd, bullar i hela sina liv!!!

Idag har det iallafall blivit en sats med kanelbullar..goda sådana!!Mums!!
Och det var ingen ide´att stoppa några i frysen var grabbarna rörande överens om..låt dom ligga i köket, på bänken!
Får se hur länge dom blir där!!

Plötligt som sagt...blev jag en bullmamma!!

Ha en skön söndag!!


GLÖM INTE SOLSIDAN förtusan!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att bullbaket och säkert smaskandet kom idag när du ändå känner dig smal efter chilichipsen menar jag ;D
    Min "kärring" gillar inte att baka men äta bakverk går fint, förresten går det bra att äta vad som helst tycker hon bara det är något att sätta tanden i...typ =)
    Pössen från trötta Gafflan.

    SvaraRadera
  2. Jag fick en inneboende i min kropp som vill skapa med garn och annat!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!