torsdag 10 februari 2011

CHOCK!!!




Jag bor i ett vinerlandskap!!??


Va hände under natten?? Vart tog våren vägen??

Jag som inte är en vintermänniska var ju rätt nöjd med det som varit!!


Eller...jag tycker ju egentligen om snö..men jag gillar inte att frysa!
Hade jag vart garanterad alla fyra årstider så hade jag nog fixat det...

Men vi har ju inte haft en riktigt bra sommar, me strand, bad å barfotatår, på huuuur länge som helst!! Den enda årstiden som verkligen verkar fungera och har tagit ensamrätt..verkar ju vara vintern!!

Jaja...bara att inse...jag MÅSTE verkligen ut å skotta sen!! BAJS!!

Om jag lägger mej å sover igen...kan vi sjäsätta båten imorrn då tro???

Önskedröm!!!




Kallpössen

4 kommentarer:

  1. Nä-ä! Jag hade inte beställt denna snö, bara så att du vet. Nästan på gränsen till att grina i morse när jag såg allt det vita. Brrr o Grrr...
    Pöss.

    SvaraRadera
  2. Ja det var då iallafall inte jag som önskade den här snön...
    Morr!!
    Snöskottningspössen

    SvaraRadera
  3. Hej, Hamnade här genom Gafflan och kan inte sluta läsa. Vilken härlig blogg. Jag hänger gärna kvar här. :D

    SvaraRadera
  4. Hamnade också här via Gafflan ;) Härlig blogg.
    Tycker inte heller om kylan, men den sa gomorron idag med -24 grader Brr.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!