måndag 14 februari 2011

HeJ..


GoMoRrOn , OcH PöSs På Er!!




En dag som denna: Alla Hjärtans Dag, 17-årig Förlovningsdag + Födelsdag.


Det tycker jag är bra jobbat!! Så grattis på oss :0)


Passa på å överraska nån du gilla med en härlig kram!! Ni får en av mej!!

Efter tre nätters jobb ska jag nu vara redo & färdigsövd...SKA va...

Känner mej lite lagom lullig...sådär bakfull ni vet...så man skulle kunna suga på ett gammalt chokladpapper man hittat..vilja ha en fet hamburgare..eller bara knalla tabax till bingen...
Så mår jag just nu!! Fasen...hittade inget godispaper...

Imorse när jag kom hem fick jag en jättefin present från mina grabbar.
Ett hals-smycke från Björg, med lädersnodd!! Jag fullständigt älskar Björgs smycken, så jag blev såklart mega-glad!!


Nu ska jag då ladda om, starta mitt EGO, koppla på all min charm , och visa att jag är vaccinerad med ett grammofonstift.

Jag ska klockan 15.00 på lönesamtal....
FAN va rik jag ska bli!!! Kommer inte bli en krona över till någon annan!!

Eller om man säger såhär istället...eftersom jag fullständigt AVskyr att sitta å berömma mej själv, tala om hur samarbetsvillig jag alltid är, vilket ooootroligt bra jobb jag utför....och hur jag bara förgyller varje dag genon att bara finnas där...Så ska jag va gla om jag får EN krona!!

För det är inte min grej!!


Jag är nog rätt obekväm..talar mer än gärna om vad jag tycker!! Även då det inte är som chefen och dom andra...man FÅR faktiskt ha egen åsikt!!

Och jag har MÅNGA!! Då blir man automatiskt obekväm!!

Jag föddes sån!!



Nu ska jag duscha så jag piggnar till!! Och som sagt koppla på mitt EGO!!
Wish me luck!! ;0)


Alla Hjärtans Dag Pössen Från Mej!!!

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna! Är själv lite som du!

    SvaraRadera
  2. Dubbelgrattis då =)

    Jag är också av de skapelsen. Ibland får man bita sig hårt i tungan, för att kunna hålla tyst.
    Önskar en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen!

    Och att du är tillbaka i bloggeriet, det har jag missat ;)
    Välkommen tillbaka.

    SvaraRadera
  4. Mycket att fira idag Anna och grattis igen.
    Berömma sig själv och sitta där och slå sig för bröstet är inte min grej heller men jag tror nog du kan få knipa till dig ett par extra kronor...minst.
    Lycka till.
    Pössen.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!