torsdag 10 februari 2011

Mee like...

BARNARBETE!!

Sonen ringde från skolan..han ville att jag skulle hämta!?
Näpp, sa äckligt lata mamman, då måste jag skotta hela garge-uppfarten..
Blir inget me det!! Vi ses snart!! *ler ett elakt leende*
Son säger Tack då..å lägger på luren.

Sonen kommer hem..mamman pratar i telefon, blablabla..
Sonen försvann UT igen?? Hm...

Då har mitt lilla gull skottat!! Goa unge!!
Men jag vet åxå varför...
Fotbollsträning kl 17..å jag kan inte skylla på insnöad bil!!

Smarta unge!!

Me like som sagt Barnarbete!! :0)

2 kommentarer:

  1. Ha ha, ja, vem brås han på då? ;-))

    SvaraRadera
  2. Ja hua! Tänk att missa fotbollsträningen för att mamma inte skottat garageuppfarten ;D
    ...men han är för gullig i alla fall som frivilligt skottar denna tunga blaskiga snö :D
    Pöss o kram

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!