onsdag 2 februari 2011

Känner mej lite på hugget...


Inte bra..inte bra alls!!! Jag tror jag vaknade av mitt eget morrande!!
Troligtvis för att jag inte kunde sova så länge som jag önskat...av den enkla anlednngen att jag vaknade å va pigg redan innan 9.oo...piiiiiiiiiiip.
Jag har två nätters jobb framför mej, och är SÅ tacksam om jag får (kan) sova lääänge på morgonen då..men NÄ...varför?? Så nu e jag sur.

Inte nog med att jag ska jobba natt i 10 timmar...jag börjar natten två timmar tidigare med arbetsplatsträff. Så 12 timmar....JIPPI!! 8 stycken malande kärr...mena kvinnor,brudar...strax innan man ska gå på. Jaja...den som brukar mala mest är ändå JAG...men idag har jag bestämt mej för att hålla TYST. Brukar inte lyckas, men jag ska göra ett tappert försök!!

Näpp, nu får jag försöka garska upp mej...annars snubblar jag på surläppen när jag går härifrån....*gör ett försök till ett leende*

Ha d gött!!

2 kommentarer:

  1. Ja-ha...surläppen kommer att hugga som en kobra idag då alltså? *Skoja* Bäst att vara tyst, håller med, om det går för är du som mig så är det ibland lika bra att "hugga" när chans finns. Lugnast för alla andra sen... ;D
    Kram.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!