lördag 5 februari 2011

Det finns gott om...


Puckon!! Och en del av dom är bilägare...vilket är rätt skrämmande!!!


Var ute på vift igår kväll. Preciiis framför bilen "skuttade" det ut två rådjur!!

Inte alls ovanligt , & varje gång blir man nöjd att man såg dom i tid!!

Vilket gör att jag bromsar in rätt rejält å sätter på varningsblinkers!

Duktiga jag...tänkte jag!!

Varningsblinkers betyder för dom flesta= Oops, här händer det nått, bäst att se upp!!


Men idiotjäveln (ursäkta språket) bakom...börjar då GASA?? Och kör om....

Hann se att det var en vit Skoda kombi..och hade inte rådjuret en vit bakdel innan...så har den definitivt en vit skinande idag....SÅ nära var det!!


Inte undra på att man kan/ska ha uppsikt i trafiken...för det verkar inte va nått större krav på att man har nått innanför pannbenet!!??


Lördag idag mina vänner= LÖRDAGSGODIS!!!!


Lördagspössen <3

3 kommentarer:

  1. Tyvärr är det sådana klantskallar som orsakar olyckor men själva klarar sig!

    SvaraRadera
  2. Men vilken IDIOTJÄVEL!!!!
    Koooonstigt att det händer olyckor?!
    Jag blev jävligt arg på en som tutade på mig i en rondel en gång. OCH DÅ hade jag just satt på varningsblinkersen! Jag öppnade dörren och gick med RASKA steg mot honom, måste ha sett sååå förbannad ut för han knäppte liksom ner alla knappar på bildörrarna! OCH det var TUR för honom!
    Trodde han att jag hade lite tråkigt, och satte på v-blinkersen på kul????
    Jag säger som du PUCKON!!!!

    Nu är kl. 22.37 och jag hoppas att du har ätit massor av lördagsgodis:D
    Kram Eva

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!