fredag 31 juli 2009

Efter snaart 16 år....

Så vet HAN precis vad som behövs för att få mej att le!!!

Bara att fixa till lite fika som är x-tra smarrigt , och jag ler, med hela ansiktet!!
Och det var precis vad han gjorde idag min äskade make!!!

Och nu, efteråt....så håller jag på att smälla av!!! Konstigt att man alltid ska ta en liiten bit till....bara liten, för att det är så himla smaskens!! Sen håller man på att spricka......men vad gör det??!! Man kommer ju knappast att behöva visa sej i bikini mer den här sommaren....så jag tror jag går ut och slickar i mej det sista med...sådär lagom smält,segt & gott.......


Tiden går så himla fort...man vaknar....och efter vad som känns som en kvart...gå man & lägger sej.....Det sägs ju att tiden går fort när man har roligt!! Så...vi säger väl det.


Natten som gick fick i alla fall jag stoppa proppar i öronen.....det blåste fullkomligt storm här uppe på berget!!Man tror verkligen att man ska lätta...med hus och allt...och flyga iväg.... Och när jag skulle rädda mina svin från att lyfta från marken .....fick jag se att växthustaket, en liten bit, låg i spillror på backen.....hade tänkt att plocka upp & göra iordning, men det knaka å braka i växthuset..så jag gick snabbt därifrån!!! Vill ju knappast stå där om resten brakar ihop....


Här sitter vi nu...tre datanördar på rad....japp, helt rätt,det fattas en...men den yngste i vår familj är på grabbkväll hos en kompis. Så just nu är vi en kort....
Ovanligt tyst faktiskt....det bekräftar ju bara vad jag hela tiden trott....det är Oscar som håller låda för det mesta!!! ;0) Lille fisen!!

Ha en himla mysig fredagskväll!!!! Det ska vi ha!!!


Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!