lördag 18 juli 2009

Ung på nytt!!!


Igår kväll var det 80-talet som gällde.....tubsockar i converse, över oranga nylonstrumpor...ett långt linne m fransar och en jeansskjorta knuten i midjan...blå ögonskugga + härligt rött rouge.. STORA rosa stjärnörhängena..som vilade på mina axlar. Jag var så snygg........
Maken var minst lika snygg i en gammal collagetröja med avklippta ärmar & fuljeans...och stora svarta plastbriller hängandes i halsringningen.
Någon sa.....-Ni ser ut som 15...& nykära

Tror fasen det...där stod jag och kråmade mej framför K-O och försökte få me honom upp i skogen,som en annan fjortis...........men blev nobbad?? Jäkla karl.....

Tjejerna började kvällen med att träffas på st.Görans ö, med våra underbara humör+något gott att dricka!! Pratade gamla minnen och garvade!!!

Det var himla mysigt att bara sitta på berget & tjata!!!
Grabbarna samlades i en sjöbod lite längre bort...sen möttes vi upp på väg till parken.En härlig stämning på hela gänget!!!
Tänk att va tillbaka på det stora dansgolvet efter så många år....det kändes häftigt!! Och jag hoppas att det blir fler gånger!!! Jag bara ääälskar att dansa!!!
Var hemma igen strax före klockan 02.00....lite slitna & ganska trötta i fötterna!!!

Somnade helt utmattad efter en lyckad kväll med underbara människor!!
Jag är såå nöjd!!! Tack, till er som vågar satsa på våran tuffa Park igen!!!
Idag är en slappardag.....jag ska inte göra många knop...jag e seg!!!
HA en skön lördag....haha,nu kom jag på att det betyder ju lördagsgodis!!!
Kan man ha sån tur???
Kramkalas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!