torsdag 16 juli 2009

Ojojoj....

Så tyst & tomt det blev bara sådär, helt plötsligt!!!
Grabbarna kom på att det var bio...Harry Potter närmare bestämt.

Och jag som får klåda av fantasy....stannar hemma!!!

Ska ta en cycketur till kiosken & hämta ut våra biljetter till morgondagens äventyr!!!!
Imorgon blir det Flaschback i STOR bemärkelse!!! För imorgon är det "Back to the 80:s" i Hunneboparken.....Jag säger bara -OJ, va häftigt!!
Jag har till och med fått min gubbe till att vara lite 80-tals inspirerad!! DET ni!!
Själv tycker jag att det är rätt kul att spöka ut mej....om jag får bestämma själv vad som ska sitta på kroppen!!! Och imorgon kommer jag att va grymt snygg.....
Tycker jag åtminstone själv....;0)

Idag har vart en grejjardag. Har kört ett megalass med återvinning till tippen......jag har en gång sagt att jag ska ta påsen när den blir full, traska dom få stegen ner till återvinningscentralen neranför backen....så slipper det bli såna enorma lass......men verenda gång den är full......petar jag ner påsen i källaren...tills det är ett stort berg av återvinning...Och enda sättet att bli av med skräpet då..är att åka till stora tippen,annars hade jag fyllt varenda container med allt vårt skräp!!!

Men nu är det väck!!! Härligt!!! Kanske, jag sa kanske, ska jag ta & traska när nästa påse blir full......vi får väl se!!

Efter detta gick jag loss på buskarna i trädgården....dom behövde ansas,klippas ner & skötas om!! Så nu ser det genast lite bättre ut. Jag är ju ingen stor fan av trädgård....va är det för fel på gräsmatta?? Och blommor i krukor på utsidan???

Jag tycker i alla fall att det är toppen!!!Man har väl annat att göra än att ligga i rabatterna dagarna i enda....för det ända som växer ordentligt i mina rabatter är ogräset........Såå fruktansvärt dötrist att ränsa ogräs!!! BLÄ!!


Grön asfalt....jo,det kanske?? Då kan jag sälja gräsklipparen också....& köpa nåt roligare...skor tex!!
Då hade min make förmodligen sagt upp bekanskapen med mej...så det hoppar jag!! Bäst att ha gräsklipparen kvar.....kanske!!


Nu ska jag bika ner till kiosken & hämta biljetterna...sen ska jag bika vidare till brorsan hade jag tänkt, & säga -Heeej!!
Ha en himla skön torsdagskväll!!! Kram på er!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!