onsdag 15 juli 2009

SeMeStEr......JiiiiiiiiiiiiiiiiiHA!!!


Jaa,jo...egentligen om man ska vara riktigt noga...så börjar min semestervecka nästa vecka...vecka 30. Meeeen...jag gjorde min sista natt från måndag till tisdag....så OJ va ledig jag är resten av veckan!!!!

Idag har det vart en såndär mysko dag...vädret har inte kunnat bestämt sej...sol,moln,regn....sol,moln...osv.

Så jag & min make bestämde oss för att ta en tur till Torp & uträtta lite saker, när vädret ändå inte var på topp!!!

Sprang in & ut i affärer en stund,hittade vad jag sökte, ganska snabbt, för en gång skull...(jaaa, jag vet, ALLT är relativt...frågar ni maken så tog det halva dan....)sen fortastte vi till maten...både kyl & frys behövde fyllas, inför en härlig semester!!!

Grabbarna var hemma & vaktade huset & datorerna (???) medans vi var väck....kan tänka att det är skönt när prinsessan av tjat (jag) försvinner för ett par timmar...................

Väl hemma börjar det tråkigaste av allt....att frysa in & ta hand om inköpen....hua, va trist. Jag brukar försöka smita....men maken har visst fattat det...så idag frågade han mej om jag inte skulle va me....Å va säger man....Jaja...jag kommer....

Efter detta fick vi först för oss att ta en promenix....men helt plötsligt ändrades planerna till muffinsbak....så det blev en snabb-prom till konsum för att handla muffinsformar....ALLTID är det något som fattas...visst är det skumt!!!!


Så nu doftar det mumma i hela huset & kaffet har strax runnit ned.......
Fika-Tajm hos familjen Wernersson!!!!!


Må så gott där ute....& hoppas solen snart skiner på oss!!!
Kramen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!