måndag 13 juli 2009

Tjenis,penis!!!







Blogginläggen duggar allt färre & färre.....
Men nu ska jag skylla på min okunskap gällande datorer......



Jag gillar inte rutor som ploppar upp...som jag ska läsa OCH förstå..för att klicka mej vidare.....


Så här om dagen ploppade en sån ruta upp....tryckte väl på det som såg roligast ut....och VIPS...så var texten på mitt förra inlägg rena grekiskan.



Då blir min enda reaktion "hans off" Och ett gällt skriande....Kent-oooolof!! KOM!!!
Men eftersom det hände samma dag som kanaldagen,precis innan vi skulle snajsa till oss för utgång.....så fick det bara vara....helt enkelt!!
Såå idag när jag vaknade meddelande min yngste son att "pappa har fixat din blogg nu mamma"....
Frågade min smartare hälft om va som felade & fick ett ärligt svar.........
-DU.......DU måste ha gjort nått!!
Nääää.....DET kan jag väl aaaldrig tänka mej.......;0)

Nu ligger jag här i min goa säng,häärligt medveten om att det bara är EN endaste natt kvar innan semestern!!! Tjohooo, va gött det ska bli!!!


Jag hade väl aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att det skulle bli uppehåll & helt okej väder på Kanaldagen...
Och kvällen/natten blev helt klart lyckad!!!

Träffade massa härliga människor, tjötade en hel del, om allt och inget.....DANSADE.......som känns i höfterna än idag att jag gjorde!!!
Och åt nästan upp rubbet på Olgas innan vi drog hem....
Jag var helt galet hungrig.....fullkomligt vräkte i mej en Big Meal......livrädd för att någon skulle ta ett endaste ETT pommes från min bricka......

Sen "bönna" jag med en korv m bröd.....Äckligt såhär i efterhand, men just där & då rena himmelriket!!! Tack M, för maten.
Gubbens kusin M, är skyldig oss en STOR tjänst.......
-"Hur e d M??"-
"Jo....nu har jag äntligen bliitt å me ongane, men nu sitter en tjötiii J där bag å robar mitt namn heele tiin"

Så, fråga mej INTE varför ....men vi tog med oss tjöten hem??!! För M,s skull!!!
Han är ju ändå gubbens bror....annars hade han fått sitta kvar!!!! Sådeså!!!

Ojojoj.....va trött jag var igår....men ojojoj va värt det var!!!
Nu ska jag strax gå upp å käka middag....sen tror jag att jag ska slappa resten av dagen....för ovanlighetens skull!!??
Må så gott härliga människor...
Semesterkaramar...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!