måndag 3 maj 2010

Superstressigt.....

Har det säkert vart för en del av er...själv kom jag knappt ihåg hur ordet stavades.
Jobbade natten som gick...gick direkt från sägen ut till solstolen på balkongen med en god bok.



In en sväng...fixade middag, åt, svalde ner med ett stort glas kallt vatten...
Och ut på balkongen igen...jag har funderat på att tvätta...å visst är det väl fortfarande tanken som räknas???
Det var HETT på balkongen...nästan så att man fick gå in imellanåt får att svalka av sej.
Men såå sköönt!! Jag hade kunnat sitta ett tag till om det inte vore för att solen bestämde sej för att ta en pause....



Men jag ser fram imot morgondagen..jobbar inatt & imorrn natt med...Så det är lovligt att vara slapp även imorrn...det gillar jag!!
*så håller tummarna för att solen visar sej imorrn*


Gick precis förbi anslagstavlan i köket...som jag bara gjort femti-11 ggr idag...stannade upp, tittade, och fick se att imorrn är det utvecklignssamtal för liten grabb.
Jag har bestämt mej för att skicka maken på det....
Eller ja...inte riktigt sant...jag BAD snällt!!



Det är ingen höjdare att gå dit..lite småtrött...lite på hugget...å TOTALT osocial.
För det är ungefär så kul jag är imellan mina jobbpass....inte alltid...MEN...
Jag tänker inte utmana ödet....



Nu ska jag hoppa in i duschen...kände en odör som liknade en sönderarbetat skogshuggares...men det var JAG....å jag har bara suttit på häcken å gjort NADA..precis hela dan. Det ni...det är slitsamt att vara på latsidan....



Men i vilket fall som helst...
Ha en himla skön måndagskväll!! Å sussa sött!!
Kramen


4 kommentarer:

  1. Jag älskar lata dagar och har idag varit i starkt behov av en sådan...Men icke!!

    HoppasDuFårEnLikaLatDagImorgon-Pössen ;D

    SvaraRadera
  2. Här har det minnsan jobbats, så har det varits argt och nu svettigt men snart ska det ätas mat.
    Hoppas solen kommer fram i morgon också.
    Pussen.

    SvaraRadera
  3. anna idag (tisdag) var det ingen sol:(

    Kram Louise

    SvaraRadera
  4. Hur har vi klarat oss utan den där solen där upp hela vintern??!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!