måndag 10 maj 2010

Ojrå...

Vad tiden gick snabbt. Det var flera dagar sen jag satt & bloggade.
Har haft fullkomlig bloggtorka!!
Ni trodde säkert att jag blivit uppäten av MEGA-spindeln va??


Men det har vart öken!! Det har riktigt dammat om mej!!
Helgen har vart riktigt bra!! Båten är sjösatt & sommaren närmar sej med stormsteg.
Men det känns inte på vinden idag...där är det frostskadevarning!! Brrr...
Jag älskar att vädra!! Det bästa som finns när sommaren närmar sej är att öppna balkongdörren & släppa in ren fräsch luft!! Det står öppet dygnet runt längre fram...
Nu stänger jag först när tårna har förfrusit eller börjar bli blå...



Nu ska jag ta hand om lasagnen som ska stoppas in i ugnen!!
Börjar bli lite hungrig!! Mat e gott!!


Ha en skön måndag!!
Jag ska ha vård av ischiasnerv i kläm...hur nu det ska gå till....
Har hört att choklad å kaffe är bra...


Pössen

6 kommentarer:

  1. Choklad botar allt utom bilringar/volanger ;-)

    SvaraRadera
  2. Choklad botar allt...speciellt värk ;D
    Pöss på dig.

    SvaraRadera
  3. Ibland har man inget att skriva även om det känns som att mycket har hänt. Så är det bara. Lite choklad så känns det bättre.
    Kanske nu inte ischiasnerven då (jag har provat) men i alla andra fall..

    SvaraRadera
  4. Inte att leka med, såna där ischiasnerver. Men du, om kaffet tar slut och chokladen är härsken - testa ett glas vin istället!

    SvaraRadera
  5. Jaha ... om man bl.a har diskbråck, vad är bra mot det...? Som tröst åtminstone? Fina bloggvänner! *ler*

    SvaraRadera
  6. absolut choklad till allt, det är min melodi;))Lycka till

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!