onsdag 5 maj 2010

Sisådäringa...




Just vaknat upp ur koman efter tre nätters jobb....
Jag ska inte påstå att jag är pigg...för då ljuger jag.


Men det ska bli underbart att få slå sej ner framför dumburken å slötitta på tv, helst en film ikväll, tillsammans med mina goa grabbar!!!
Och sen bara stupa i säng...
Nu snackar vi livskvalite!!!
Det är inte mycket som krävs...bara man kan uppskatta dom små sakerna i livet!!

(hjälp...blev plötsligt så djup så jag höll på att drunkna....)



Men först ska jag på TW-möte med ett gäng liksinnade (läs småknäppa) glada människor och applådera och tjoa över en bra försäljning!!
Det är ju inte tråkigt att komma hem med stora kartonger med plast senare på kvällen heller......här är det JULafton nästan en gång i veckan. Å jag älskart!!!


Jag läste en av bloggarna jag följer tidigare idag.. nämligen Monicas!!
Jag hade bestämt mej för att INTE fortsätta se Hollywood fruar...för snacka om att ge en DUMstämpel till blondiner. Jag satt å smygtittade mellan fingrarna å skämdes...
Förutom när (mitt hatobjekt) Anna Anka visade sitt fruktansvärda tryne...(tolka det som ni vill) DÅ höll jag på att gå loss på TV.n....GGgaaa...vilken hemsk människa!!!
Men i vilket fall som helst så är jag en stor fan av Maria Montazami...hon är ju bara så skön!! Så när Monkan hade skrivit ett par rader om henne så blev jag bara såå nyfiken. Kunde inte låta bli att kika på programmet...(till min STORA lycka är ju Ankan väck...)
Å jaa..hon verkar helt igenom god!!
Hon är så lugn så det ser ut som att hon går in i dvala precis hela tiden!! Men helt enkelt underbar!! Digger henne!!
MEN.....


Asså...en brud ,ja eller en kär kan va HUR snygg som helst, ha HUR mycket pengar som helst...men va har det för betydelse om man är totalt lost i space (puckad) i hela skallen å rent igenom elak??? Ja, då kan dom sitta där med sina påklistrade smajl å räkna sina pengar...men troligtvis får dom göra det jäkligt ensamma!!!

Då är jag hellre lite blek småfet å har min vårdbiträdeslön....för inget kan vara mer värt än familj och vänner som tycker om en för den man är!!
För mej har andras ekonomi NOLL betydelse!! Att se upp till människor för att dom har pengar /status är för mej MER än tragiskt!!!


Men det klart...jag hade blitt GOTT IMPAD om jag kom hem till nån med huset fullt an Tupperware......;0)
Sicken jäkla tur att vi är olika!!!
Nu ska jag snart iväg...å va jag längtar!!!
(känner mej inta alls knäpp....närå,inte alls...)


Ha en himla skön tisdagseftermiddag & kväll...
Pöss på kinden


5 kommentarer:

  1. Håller fullständigt med dig, hellre än fattig kul tjej än en stendum anka! Ha så kul på TW :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja men eller hur! jag säger som Fru Venus :) Har för övrigt aldrig sett om dom där hollywoodfruarna, men ankan har jag sett i ett annat program.

    SvaraRadera
  3. Jag hållet med! Tjänar nästan nada, men jag har vett att uppskatta livet! Iaf för det mesta... Trots att jag ofta klagar i bloggen. Hm.

    Hoppas på julafton för dig nu snart!

    SvaraRadera
  4. Tror jag får kolla på HW-fruarna igen. Förra gången kollade jag för att jag ville kolla på Ankan.
    Ha´t så kul med dom andra plastbrudarna.
    Pöss o kräääm.

    SvaraRadera
  5. Varning!!
    På måndag tror jag "Ankan" dyker upp en stund:(

    Jag gillar Maria Montazami för att hon inte gifte sig rik och fick en massa "divaliteter"...
    Hennes karl har ju blivit framgångsrik under deras tid ihop :))
    Möjligtvis mycket tack vara henne, vad vet jag??

    Brunis, jag hör av mig närmare om när jag kommer och hämtar plasten :D

    ♥Hollywood♥-Pössen

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!