söndag 18 oktober 2009

OJ....vilken natt!!!

Måste bara dela med mej av en natt som var helt klart den bästa på länge!!!
Om inte någonsin när det handlar om mina jobbnätter!!!
Jobbade andra natten av tre natten som gick, med två glada bruttor!!
Och en av dom glade bruttorna M, ringde mej här i veckan & frågade om jag hade tid å lust att klippa av hennes troll-frisyr inom kort??!!
-Absolut, varför inte!! Då får man ju träffa å tjöta en stund, alltid kul!! + att det är JAG som bestämmer när M är klar, hon kan ju knappast gå härifrån halvfärdig....;0)
Så....inatt var jag på bushumör, och tänkte..-det MÅSTE hända nått.
Sagt & gjort...när jag vart på toa så låg M och vilade sin onda skalle i fåtöljen......DÅ,haha, passade stygg-Anna på....


-Shhyyy, viskade jag med små bokstäver till S, våran andra nattkamrat, tog hennes sax som låg på bordet (hon är med i PRO...virkar) klättrade försiktigt & tyst som en mus över Ss ben vidare till M......
S som trodde att jag skulle skrämma M lite genom att "klippa" med saxen framför näsan.....höll fullkomligt på att smälla av, satt som en fågelholk,med munnen öppen å kippade efter andan, när jag tog tag i Ms tofs och klippte!!!
M, kvicknade till och frågade (av nån märklig anledning fattade hon att det var JAG) ANNA..-va håller du på med??
-Sitt still!!!! Jag klipper...
-VA?? Du gör...Jaha....NU???
-Jaa...

Och efter ett par klipp så stod jag där med en ganska rejäl tofs i handen..klippte naturligtvis, av bekväma skäl, ovanför gummibandet, annars hade det ju trillat åt alla håll..
-Varsågod, vill du spara??
-Nä,njaaa,jag vet inte!? Jo,kanske.

Skalledunken försvann. Troligtvis av chocken, och eftyer att ha tittat sej i spegeln kom hon in i rummet och gav mej en blöt puss i pannan.
Så arg va hon då inte!!! Ett helt klart lyckat bus!!!
Och tro det eller ej, men jag har sovit gott idag.
Tyder kanske på noll samvete....va vet jag!!! Eller att jag veeeeet att M gillar mej ändå!! Puss på dej M, och S....ditt face va betalbart!! Undrar vem som blev mest chockad!?

I eftermiddag har jag & mannen spenderat två timmar med att få arsle-kramp på Hunnebo Bio. "Flickan som lekte med elden" gick...grymt bra!! En "måste-se-film" helt klart!!
Nu ska jag vila min trötta skalle en stund innan tredje & sista natten ska gås på!!
Måste komma på nått mer bus....hm....

Ha en skön söndagskväll!!
Kläm ...






2 kommentarer:

  1. hahahha, jag dör, att du vågade.
    Och tack för din fina kommentar på min blogg ! Kram

    SvaraRadera
  2. Anna-panna är helt galen,men arg på henne är det ingen ide att vara...om man man ber henne om en tjänst så vet man att den blir utförd,men inte NÄR,VAR eller HUR!
    Hälsningar från M

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!