söndag 11 oktober 2009

Klen,klenare....ANNA!!






Usch,å fy dubbel-bubbel, va jag mår kasst idag!!
Så, färdig-gnällt om detta!!

Har tillbringat en stor del av dagen i min scrap-bod,för att skona min familj från en surpuppa, i dubbel bemärkelse!!
Har haft en sån himla skaparlust idag, så jag hade kunnat sitta kvar, OM jag inte var så rädd för att grabbarna i huset skulle glömma bort mej!!

Har en lite dröm om att andra kanske skulle kunna tänka sej att köpa mina småkort, så idag har det blitt flera stycken olika kort.
Själv tycker jag att dom är supermysiga. Men det klart ,jag har ju gjort dom efter vad jag tycker. Vi får väl se, om jag kanske ställer ut dom till försäljnng på jobbet kanske... Men tänk om alla dissar dom...hemska tanke!!
Men helt klart smällar man får ta när man pysslar med sånthär!!

Var på Eds marknad igår, där hade dom missat att sätta på värmen, så när man gått klart så hade man minusgrader i tårna och istappar i näsan!!
Jag vill inte ha kallt, jag vill ha varmt & solsken, helst året om!!
Eller massa snö, som får ligga vit och fin med en stor sol på himlen, det är rätt okej också!! Fast jag har mest erfarenhet av blask, bajsbruna vägar & ingen snö...mörkt & trist!! DET kan i alla fall jag klara mej utan!!

Känner ni henne, hon den positiva i mej??? Hon har dött tror jag!!! Blir så trött på mej själv!!! Så, nu ska jag försöka vara lite go mot min gubbe, försöka i alla fall!!
Har sjukskrivit mej inatt, har inte bland gamla å sjuka att göra med mitt mående!!
Så....lite massage och en god film är vad jag orkar med ikväll!!
Må så gott Kram på er!!








1 kommentar:

  1. Jag tycker korten är jättefina och tror stenhårt på din idé. Kör så det ryker!

    Och... krya på dig!

    Kram Emma

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!