torsdag 15 oktober 2009







Man borde må bra & vara så glad när solen skiner en dag som denna!!!
Men jag är mest irriterad på solen som visar hur mycket damm jag har här inne hos mej, att ingen kolat vippen av andnöd är väl bara tur å träff!!
Kanske ska ta ett tag med dammvippan sen, fysatan va tråkigt!! Bläää...

Skulle nog behöva lite frisk luft egentligen, har inte vart ute sen i söndags....bara ut till sopskåpet & till boden. Annars har jag hållt mej inne och haft vård av knopp & kropp.

Har nästan slitit ut sitsen på min stol i scrapboden, har haft massa lust att få klart Linus första album + fixat småkort, och ännu mera små kort till jul.
Glömmer tid och rum när man väl kommer igång....TÄNK att få hålla på med sin hobby, något man faktiskt älskar att göra...på heltid!!?? Vilken dröm!!
Snacka om skaparglädje!!

Fast varför inte börja med att ta tag i hemmet idag kanske....så kan jag med gott samvete traska vidare ut i min lilla bod senare...så kan jag sitta där i min självsamhet och filosofera sen!! Låter som en bra plan...den kör jag på!!

Ha en himla bra dag !!! Må så gott!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Skit i hemmet!!!! Städa kan du göra när du är pensionär. Låter ju mycket roligare att hålla på med sin hobby. =)
    Fast det är klart...är ju bra om man kan ta sig fram inne å så... ;)
    Ha en bra dag önskar
    Fru Walfridsson (neranför berget)

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt Fru Walfridsson!! Det är mycket smidigare när man kan ta sej fram...därför har jag nu gett grabbarna var sin spade.....så kan jag lungt sitta kvar!!! HA en bra kväll!! //Anna

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!