tisdag 18 augusti 2009

Oteknisk????

JAG????
Svar: JA!!

Jag har ju vart och fikat på "caferoom" på Smögen idag!
Och där tog jag kort på allt gott med min mobil......kameran låg hemma....

Nu kan jag inte få över korten på datorn...det bara går INTE, & fråga inte varför....tack!!

Och som sällskap hade jag en trogen fan av min blogg!!! En gammal kompis & arbetskamrat!! Alltihopa i en & samma person!! Inte illa!!
Hon är bara sådär härlig som vissa människor kan va!! Enkel, lätt att prata med, och alltid GLAD!! Såna vänner behöver man, ja,i alla fall jag!!
Man blir helt enkelt glad av dej P!!!!!
Och som sagt så var vi och tog en fika......och där serverades inte va som helst.....
Där serverades "familje-bullar,cocos-bollar,kladdkakor" japp, allt var gjort för minst TVÅ personer!!! Förutom "kalla-det-vad-du-vill-bollen" den var gjord för fyra!!!


Fast...jag hade nog kunna få ner en helt själv, om jag inte var TVUNGEN(???)
att ha kladdkaka med grädde först.....inte undra på att min rumpa sväller.....

Och jag tror på allvar att vi kunnat sitta där ännu, om det inte var för att jag hade lite panik hem ,för att svägerskor+barn är i Hunnebo!!! Jippie!!
Och hungriga hade vi ju inte behövt att va....där fanns ju massa gott!!
DIT skall jag igen innan sommaren är slut!! Kanske jag ska dra dit la familja på torsdag när jag och min bättre hälft firar vår 16-årsdag!!! Vilken suverän ide va!!

Tänk....16 år....JA, tiden går fort när man har kul, sägs det ju!! Och det stämmer!!!


Så, nu har även jag nedräkning på ledig tid.....denna vecka är ju "bara" ledig vecka!! På fredag smäller det, då går jag på & börjar jobba!!

Och det känns faktiskt hur bra som helst!! Ska bli skönt att komma igång & känna sej lite nyttig igen!! Nu det sista har liksom lusten försvunnit, och jag har vart jätteslö & slapp.....fast det har vart rätt skönt det med!!

Men man tor ju att man kommer dö...efter första passet!! HUR ska jag orka??

Men det ska nog gå bra...vi har säkert massor att prata om!!


Nu kommer förhoppningsvis alles strax mina härliga svägerskor på besök!! Med tre goa barn!! "Tant Annas" små mysungar!!
Jag kan förstå att mor&far föräldrar kallar barnbarn för livets efterrätt....för så känns dessa små för mej!!! Jag bara njuter av att se dom!!! Mys-ungar!!


Jag hoppas att ni mår alles utmärkt bra!! Och P...DU har verkligen förgyllt min dag!! TACK än en gång för mysigt sällskap!! Nästa gång kommer du hit!!!
Och vi andra....vi hörs snart igen!!!


Kram på er.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!