torsdag 13 augusti 2009

Nääärå.......jag har inte kolat vippen!!!


Jag har bara haft ide´-torka & kännt mej sådär måttligt spännande!!!!

Men jag vill jag vill jag vill...så jag måste skärpa mej!!
Men nu börjar ju semestern lida mot sitt slut även för mej, och då har jag fått för mej att allt återvänder till det "normala" och helt plötsligt så får man tid till bloggandet igen!!! Det ska bli rätt skönt, jag gillar ju rutiner!!

Japp, nu så var det torsdag, gubben har snart gjort en arbetsvecka redan,och OJ va tomt det blev hemma när han drog i måndags!!!
En annan kul grej var att vi köpte båt i måndags.....slut på semestern,gubbens första arbetsdag.....då köper vi båt. Förklarar kanske en del av hur vi är.....hehe
Vi är såå glada över vår härliga båt!! Så varje solig kväll,drar vi ut!!!
Vi kan bara käka kvällsmat i båten, så är vi nöjda!!


Igår kväll mötte jag upp två gamla kompisar och hade packning med vin, räkor aioli + bröd i väskan. Bredde ut en stor filt och slog oss ner....
Massa fnitter härliga minnen och rena GAP-flabb lyckades vi med denna blåsiga kalla kväll!!! Det slutatde med att ego-Anna satt med sin egen filt som en mumie...visste knappt hur jag skulle trassla mej ur....och hade en jättemysig kväll!!! Tänk att jag är berikad med så underbara människor omkring mej!!!
Är sååå tacksam för alla mina vänner!!!!


Äääääntligen är jag tillbaka som brunett också....NU kan jag stå för mitt namn igen, och DET känns perfekt!!! Jag har känt mej så gammal å trist i sommar.......och trodde ett tag att det var åldern som kommit ikapp fru Wernersson....men nää.....jag vill tro att det var håret, jag som alltid vart mörk i håret...var helt plötsligt jätteljus......å kände mej GRÅ!!!!!! Hemskt!!
Så nu njuter jag i fulla drag!!!


Grabbarn sover....än!!! Och jag får en förkänsla om hur mina mornar kommer att vara om ca en vecka.......och det känns rätt okej!!

Nu ska jag dricka kaffe och njuta av min nygamla hårfärg!!

PUSS på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!