lördag 28 februari 2009

Lördag= Melodifestival.......igen.


Nu ska vi lyssna på låtarna...och försöka lista ut vilka som blir årets bubblare.....

Hittills hoppas jag att jag sliper höra låtarna igen.....
Varje år undrar jag varför jag själv inte satsat på detta....
kan dom...så kan jag!! Jag är heelt säker..

Ska nog iaf försöka bli melodifestivalens programledare nästa år...
För där kan dom inte ha haft några krav över huvud taget.....
Men..nu kom det en rätt bra låt..kan detta stämma?? Haha, jag blev
då helt paff....

Jaa, vi får se vart detta slutar, ska bli lite spännande!!

Ha en mysig kväll, det ska jag ha!!


Kram på er...


1 kommentar:

  1. Fast "little Babs"-skämtet var ju faktiskt vannsinnigt roligt! Fast det var ju förra veckan det! Lycka till med bloggandet!

    Låtarna: ja vad skall man säga?! Fast jag har saknat Beckers klatschiga refränger. Opera kan jag klara mig utan!

    Kram-kram

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!