lördag 28 februari 2009

VA....har jag börjat blogga??

Måste ju först få erkänna hur svåårt jag tycker att detta är....
Jag vill kunna allt, på en gång...har fått för mej att alla andra kan det..men inte jag....
Jag får terra min stackars make med alla min konstiga/knäppa fråger....han tittar lite mysko på mej,och försöker svara...frågan är bara hur mycket som går in.....hos mej!!??

Så nu ska man börja blogga....jag föll för frestelsen....och gick själv!!
Har egentligen aldrig fattat detta med att blogga, vem mer än jag, skulle vara intresserad av vad som händer i mitt liv?? Det återstår ju att se....

I vilket fall som helst så ser jag faktist,mot alla odds, fram imot att få sitta framför min dator och skriva i min bloggbok....och den som vill kika in och lägga en kommentar är SÅ välkommen!!

Ha en sköön dag i solskenet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!