fredag 18 juni 2010

Gomorron...



Alla monsterdiggare...det här är svullo!!

Man blir det om man äter upp ALLT själv....


Lyssna bara på detta....sas vid frukostbordet nyss..

"Mamma vet du vad ja drömde inatt?"
frågade äldste sonen.



Innan jag hann svara hann jag tänka (ibland är jag snabb!!)...stackars mammas gosse, har han haft mardrömmar, hoppas han inte va allt för lessen osv.
JOJO....mardröm it is!!



"Nä, usch, va drömde du för nått??"



"Jag drömde att du köpt en STOR burk Nutella & jag fick inte smaka!!!"



Ja, ni fattar själva...vilken fruktansvärd mardröm!!
Att han överhuvudtaget pratade med sin mamma efter ett sånt fruktansvärt svek....ska jag nog bara vara tacksam över!!



Jag tror han ville ge mej dåligt samvete...jag hotade nämligen med promenad igårkväll!!


Sommarlovsvädret är ju sådär lagom spännande...jag har snart semester..å jag vill åxå ha sommarvarmt, svettig i pannan & sand mellan tårna!!
SÅ om han kunde få mej att glömma denna hemska tanke om promenad så hade ju det vart toppen...men ICKE...minnet är fortfarande (än så länge) inget större fel på..
Så nu bär det av runt ett soligt och blåsigt Hunnebo med promenadskorna på!!



Hej så länge!!
Kram

11 kommentarer:

  1. Kunde vara värre, mycket värre *skrattar*!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Vilken dröm!!!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Det kallar jag mardröm! Hos oss får jag gömma allt som jag vill ha i fred, mina tjejer är riktiga sockerråttor och ord som "spara" finns inte ;D
    Kramisar i mängder.

    SvaraRadera
  4. Nutella!
    Favorit!!
    Å kul att du är tillbaka!!

    SvaraRadera
  5. Åhhh. Nutella........dom små askarna man köpte för veckopengen :-) Nog för att en stor glasburk går ner det också...

    SvaraRadera
  6. Öhhh, hörru Svullo...
    Lever du?
    Pössen.

    SvaraRadera
  7. Nutella....
    Jesses...
    SÅÅÅÅ gott!

    SvaraRadera
  8. Hoho...hallåååå! Miss you....

    SvaraRadera
  9. Ha ha ha....Du måste ju bara köpa en burk Nutella och sitta och sleva i dig framför tv;);)
    Må så gott!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  10. HALLÅÅÅÅÅÅÅ! Är du hemma???
    Nu tycker jag att du ska börja blogga igen!! Jag saknar dig jättemycket!!
    Snälla Anna, ett litet inlägg kan du väl skriva!
    Pöss på dig.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!