tisdag 1 mars 2011

Griniga kärringar..


Är nog nått av det absolut värsta jag vet!!

Jag får klåda & hoppas att jag aldrig i mitt liv kommer att bli en sån sur gammal hagga!!


Har gjort ett arbetspass inatt, efter 10 timmar är man rätt mör!!

Av många anledningar, vi har blandannat nått som kallas Magsjuka som härjar på mitt jobb...vet inte riktigt hur uppdaterade ni är i ämnet...men i vilket fall som helst , det är ÄCKLIGT!!


Så efter sina 10 timmar vill man ge en rapport till morgonpersonal och sen HEM å sova!!

Fattar väl vem som helst!!


Om man är lite smart så fattar man åxå att man inte ska komma till jobbet på ett pissigt humör och förpesta tillvaron för andra!! JAG tycker inte att det är ok!!

För mej kan hon lika gärna va hemma...för kan hon inte uppföra sej till annan personal...så skulle då inte jag vilja va patient i hennes vård!!
Vuxna människa!!??


Men just där och då...som sagt lagom seg i både knopp å kropp, så finner man sej inte!!

Men vänta bara...jag ska ladda!! Nästa gång hon kommer klivandes så jäääklar...


Men..i vanlig ordning rinner det väl av mej, för jag är inte den långsinta typen..

Men idag är jag farlig!!! Watch out!!





PÖSSEN

Ge-igen-Anna....

6 kommentarer:

  1. Åh, så vi är inte ensamma om att ha "solstråler" på jobbet... ;))
    Pöss

    SvaraRadera
  2. Nääärå, finns några muntergökar även här!! Utbildningar i alla sin glans..men va spelar det för roll om man har en personlighet som en Pitbull???
    TUR att vi e så bra!! ;0)
    Pöss

    SvaraRadera
  3. Uj uj! Skitjobbigt, bäst är ju när man själv är pitbull...inte så jobbigt då, för dom andra alltså ;DDD
    Pöss

    SvaraRadera
  4. Tyvärr tror jag att jag förvandlats lite till en "gnäll-kärring", det värsta jag vet! Långsint ät jag med, ibland. Gäller det familjen så tar det sekunder så har jag "glömt".
    Ha det gott (just det, fick censurera din kommentar, sorry! -ler-)

    SvaraRadera
  5. Om man kommer på jobbet, med dåligt humör, så måste det vara hemifrån!! Personligen tycker inte jag, att man tar med sig hemmet på jobbet, och jobbet hem.
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  6. Oj. Tur att jag är en....liten kissemiss? ;-) Kvällskram

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!